30 Aralık 2008 Salı

GROUP BEK ile Küçük Bir Sohbet...

GROUP BEK üyelerinden Eyyüp ve Kemal bugün ofiste ziyaretime geldiler. Bilal'in de aramızda olmasını isterdik ama kendisi Ankara dışında eğitimini sürdürdüğü için her zaman görüşemiyoruz.

Kemal ve Eyyüp ile parçalarını ilk seslendirdikleri yıllar ve gençlik üzerine biraz sohbet ettik. Bir de Eyyüp ismindeki çift "y" de bir sorun olmadığını ismin anlamı kadar vurgulu olduğunu öğrendik:)

SELİM : Yaklaşık bir haftadır parçalarınızı internetten dinleyicilerinize ulaştırmaya çalışıyorsunuz, ilk heyecanın portresini çizer misiniz bana? Evet Kemal, BEK'in en heyecanlı elemanı sensin galiba, bu yüzden önce sana sormak istiyorum?

KEMAL: Yok artık! Abi pardon bu sizin için değildi. Soru da güzelmiş haa!

EYYÜP: Ben söyleyim mi abi senin yerine.

KEMAL: Uyar valla!

EYÜP: Sil abi sen hepsini... İn aşşa ben devam edeyim.

SELİM: Bu renkli sohbetimize devam edeceğiz inşallah. Tabi ki ben bizim çaylakları konuşturmayı başarırsam. (Parmak kaldırmaya başladılar artık)

KEMAL: Battık iyice.

EYYÜP: Şeyy.... Abi şey mey yazma da... Ne diycektim... Bu heyecan gerçekten çok güzel. Umarım gerçekten beklediğimiz hedefe varırız.

SELİM: Bu kadar güzel muhabbetin içine fazla gerçeklik sokmasak...

GROUP BEK in tarihe geçecek ilk roportajlarını yayınlama fırsatını bulduğum için son derece onur duyuyorum. Eminim ki bir daha ki sefere ağızlarını açacak bir bıçak bulurum.

Bizi takip edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder